شما و من و عروسکم.

دخترک کوچولوی دل نازک باز عروسکش را بغل میکند و از دردها و رنجها میگوید... چه عیبی دارد؟ آدم با عروسکش درد دل کند؟ هیچ اشکال ندارد خشم تو دلم را آرام می کند نگو بدم.. نگو سنگدلم گوش کن چرا اینطور می گویم: خوشحالم چون خشم تو باعث می شود غصه و غمت را خیلی جار نزنی… دلم برایتان تنگ شده نمی خواهید بیائید؟؟

این هارا همیشه زیر گوشم زمزمه می کردید.

نکند لال شده اید آقا؟

زبانم لال چه حرفها می زنند گاهی این کودکان.

ببخشید آقا

باز انگار چرتتان را مثل بک بند تسبیح پاره کردم…

ببخشید آقا...

.....

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:23 ب.ظ http://didareeshgh.persianblog.com

سلام مانا جان.....ببخشید که دیر میام پیشت....بعضی وقتا
که میام دیگه حتی توی آی دی خودم هم نمی رم از همین
بیرون وبلاگ کامنت ها رو فقط چک می کنم......تو هم که
اینقدر اومدی دور که...............پیشم بیا...توی اقیانوس هم
فعلا نرو اونجا رو حسابی ریختم بهم....دارم یه خونه تکونی
می کنم...........ببخشید که اونجوری بودددددد...
خونه مجردیه دیگه........پیشم بیا عزیز

ثمر شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:58 ق.ظ http://www.samarsaeedi.persianblog.com

سلام...خیلی خوب می نویسی. با نوشته هات به خوبی می شه ارتباط برقرار کرد. موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد